تحصیل در خارج از کشور با موسسه اعزام دانشجو راسا سیر فردا

اعزام دانشجو به خارج از کشور به خدمات دیپلما اضافه شد

تحصیل در خارج از کشور رویای هر دانشجوی مستعد و هدفمند است. از سوی دیگر، اعزام دانشجو به خارج از کشور از خدماتی است که نیاز به اخذ مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری دارد. خبر خوب اینکه دیپلما موفق شده است با اخذ مجوزهای لازم اعزام به خارج از کشور را نیز به خدمات گسترده‌ی خود اضافه کرده و رسما به لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو بپیوندد.

پس، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد ادامه‌ی تحصیل در خارج را دارید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، دیپلما آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره به شماست. صفر تا صد اعزام شما به دانشگاه خارجی مد نظرتان در دیپلما برنامه‌ریزی خواهد شد. فرقی نمی‌کند کشور مقصدتان روسیه و ترکیه باشد یا آلمان و فرانسه یا هر کشور دیگر، دیپلما با یک تیم متخصص تا رسیدن شما به هدفتان همراهتان خواهد بود.

 

برای ورود به سایت ⬅️ موسسه اعزام دانشجو دیپلما ( راسا سیر فردا ) ➡️ کلیک کنید.

تحصیل در خارج از کشور با موسسه اعزام دانشجو راسا سیر فردا

راسا سیر فردا موسسه رسمی اعزام دانشجو در رشت (کد 1775) :

 

موسسه راسا سیر فردا به عنوان یک موسسه رسمی اعزام دانشجو در گیلان فعالیت می کند و با تکیه بر تخصص و تجربه خود، دانشجویان را در تمام مراحل اعزام به خارج از کشور، از جمله انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی، اخذ ویزا و سایر مراحل مرتبط، همراهی می کند .

درباره راسا سیر فردا :

 

مرکز راسا سیر فردا در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را به طور رسمی تحت مجوز رسمی کشور آغاز کرد. این مرکز که بزرگترین و بهترین موسسه اعزام دانشجو در رشت محسوب می‌شود با همراهی افراد تحصیل کرده، متخصص و نخبه، با چشم انداز کمک به جوانان و دانشجویان، در راه رسیدن به بهترین انتخاب برای شما عزیزان تاسیس گردیده و موسسه راسا سیر فردا با به همراه داشتن کارشناسان متخصص و مجرب، سعی براین دارد کامل ترین اطلاعات را در مورد کشورهای مقصد به همراهان ارائه نماید تا بتوانند در مسیر پیشرفت علمی خود بهترین تصمیم را بگیرند.

تحصیل در خارج از کشور با موسسه اعزام دانشجو راسا سیر فردا

تحصیل در خارج از کشور با یک انتخاب درست

 

پس اگر تصمیمتان برای ادامه‌ی زندگی و تحصیل در خارج از کشور قطعی است یا نیاز به مشاوره دارید، بهتر است در انتخاب موسسه‌ای که از آن کمک می‌گیرید دقت کنید. اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیتی است که تنها تحت مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل انجام است.

برای اخذ چنین مجوزی نیاز به ثبت شرکت است. بر همین اساس موسسین دیپلما شرکتی با نام راساسیر فردا را به ثبت رسانده و در سایه‌ی همکاری با جناب آقای دکتر شهرام نباتی، عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، موفق به اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت علوم شدند.

دکتر نباتی که خود در خارج از کشور تحصیلات عالیه را به اتمام رسانده است، مدیریت موسسه‌ی راساسیر فردا را برعهده دارند. شخص دکتر نباتی با کوله‌باری از دانش و تجربه در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور، به همراه یک تیم متخصص در امر مهاجرت، در کلیه‌ی مراحل اعزام، مشاور و پشتیبان شما خواهند بود.

سرکار خانم زهرا محمدزاده، مدیر و موسس مرکز زبان دیپلما و همچنین عضو هیئت موسسین راساسیر فردا، در مصاحبه با تحریریه‌ی دیپلما، ضمن تمجید از عملکرد دکتر نباتی از کلیه‌ی دیپلمایی‌هایی که قصد مهاجرت دارند، دعوت کرد تا در صورت تمایل حتما از خدمت جدید مرکز زبان دیپلما در خصوص مشاوره و اعزام به خارج از کشور بهره ببرند.

مختصری در مورد دیپلما

 

مرکز زبان دیپلما از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش زبان‌های خارجی آغاز کرد. این مرکز که هم‌اکنون در شهر رشت، محله‌ی گلسار، بلوار اصفهان واقع شده، سالانه میزبان هزاران زبان‌آموز در رشته‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و… است. زهرا محمدزاده، مدیر و موسس مرکز زبان دیپلما، رمز موفقیت دیپلما در رشت را احترام به مخاطب با فراهم آوردن بهترین کیفیت آموزشی در کنار امکانات رفاهی می‌داند.

مرکز زبان دیپلما / راسا سیر فردا

1 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می‌خواهید در گفتگو‌ها شرکت کنید؟
راهنمایی رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *