اپلیکیشن مرکز زبان دیپلما

اپلیکیشن دیپلما آپدیت شد

اپلیکیشن دیپلما یکی از خدمات متمایز مرکز زبان دیپلما است که سال گذشته رونمایی شد. زبان آموزان مرکز زبان دیپلما از طریق اپلیکیشن اختصاصی این مرکز می‌توانند دسترسی راحت‌تری به خدمات مرکز زبان دیپلما داشته باشند. در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن دیپلما ضمن برطرف شدن مشکلات نسخه‌ی قبل، حالت تاریک نیز به منوی برنامه افزوده شده است.

برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن مرکز زبان دیپلما چنان‌چه از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید به فروشگاه مایکت مراجعه کرده و برنامه را دانلود و نصب کنید.

اگر از کاربران گوشی‌های اپل هستید، نسخه‌ی iOS برنامه در فروشگاه آی اپس منتشر شده است؛ اما چنان‌چه مایل به پرداخت هزینه بابت حق اشتراک این فروشگاه نیستید، می‌توانید به لطف امکان PWA بخش پنل زبان‌آموزی را به عنوان اپ مجزا روی گوشی خود داشته باشید. برای این کار ابتدا اینجا کلیک کرده و سپس منوی مرورگر روی instal apps زده و پیغام نصب اپ را تأیید کنید.

پنل زبان آموزی در اپلیکیشن مرکز زبان دیپلما

لازم به ذکر است استفاده از اکثر بخش‌های اپلیکیشن برای عموم آزاد است؛ اما تنها زبان آموزان مرکز زبان دیپلما هستند که به بخش پنل زبان‌آموزی دسترسی دارند. اگر از دیپلمایی‌ها هستید و تا کنون وارد پنل زبان‌آموزی خود نشده و اقدام به تغییر رمز خود نکرده‌اید، لازم است بدانید که کد ملی شما به صورت پیش‌فرض به عنوان نام کاربری و رمز عبور تعریف شده است.

در آپدیت اپلیکیشن مرکز زبان دیپلما گزینه‌ی جدیدی با عنوان حالت تاریک اضافه شده است که با فعال کردن آن تمام منوهای اپلیکیشن به رنگ مشکی عمیق در می‌آیند. این ویژگی علاوه بر اینکه در فضاهای تاریک باعث محافظت از چشمان شما می‌شود، مصرف باتری گوشی‌هایی که از نمایشگرهای AMOLED برخوردار هستند را کاهش می‌دهد.

علاوه بر امکان فوق برخی مشکلات جزئی اپلیکیشن از جمله پرش تصویر هنگام ورود به صفحه‌ی درباره‌ی ما حل شده‌اند تا تجربه‌ی کاربری دلچسب‌تری از کار با اپلیکیشن دیپلما داشته باشید. لطفا در صورتی که پس از بروزرسانی اپلیکیشن دیپلما در اجرای آن به مشکل برخوردید، وارد تنظیمات گوشی، قسمت برنامه‌ها شده و حافظه‌ی پنهان برنامه (Cache) را پاک کنید و مجددا وارد اپلیکیشن شوید.

تیم IT مرکز زبان دیپلما ضمن تلاش مداوم برای بهبود سرعت برنامه و ارتقاء تجربه‌ی کاربری شما عزیزان، امکان چت آنلاین را به صفحه‌ی ارتباط با ما اضافه کرده است تا هر زمان مشکلی در استفاده از اپ داشتید بتوانید از طریق چت آنلاین با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ‌ها

ارسال یک پاسخ

می‌خواهید در گفتگو‌ها شرکت کنید؟
راهنمایی رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *