کلاس کودکان مرکز زبان دیپلما

روشهای یادگیری درست گرامر زبان انگلیسی

روشهای یادگیری درست گرامر زبان انگلیسی

روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی ، به معنای روشی است که تسلط بیشتر بر زبان انگلیسی پیدا کنید. تا زمانی که میزان یادگیری شما از مفاهیم گرامری درست و عمیق نباشد، نمی توانید جملات انگلیسی را به صورتی منطقی بیان کنید.

روشهای یادگیری درست گرامر زبان انگلیسی

 

1- عبارات را کانون توجه خود قرار دهید

اکثر اوقات زبان آموزان با وجود اینکه معنی اکثر عبارات و مفاهیم گرامری را می دانند، نمی توانند یک جمله درست و کامل (از لحاظ گرامری) را با قرار دادن کلمات در کنار هم بسازند. این مشکل بیشتر به این دلیل است که آنها هنگام آموختن گرامر انگلیسی از بخش عبارات (کلمه بندی) به سادگی عبور می کنند. لغات به شما کمک می کنند اساس شکل گیری جملات را بیاموزید. دانستن بسیاری از کلمات مهم نیست، اما توانایی ایجاد و استفاده از عبارات با اهمیت زیاد دارد. فقط وقتی شما می توانید یادگیری خود را بهترین روش یادگیری گرامر بدانید و خودتان را یک سخنران انگلیسی به حساب بیاورید که بدانید چگونه از تعداد کمی از لغات مختلف در موقعیت خاص خودش استفاده کنید.

2- توجه کردن به تفاوت ها

انواع اصلی گرامر در زبان انگلیسی دو مورد است: گرامر نوشتاری و گرامر محاوره ای. شاید پایه و اساس هر دو یکسان باشد، اما کاربرد هر کدام متفاوت است. دستور زبان مورد استفاده در نوشتن انگلیسی کمی پیچیده تر و رسمی است، در صورتی که شما می توانید راه میانبری در گفتار انگلیسی داشته باشید. توجه تفاوت ها یکی از گام های به دست آوردن تسلط به زبان انگلیسی است.

3- دوری از ترجمه ربان مادری

وقتی که شما قصد دارید انگلیسی صحبت کنید یا جملات انگلیسی بنویسید، احتمالا سعی میکتید لغات را از زبان مادری خود ترجمه کنید، اما انجام این کار کاملا اشتباه است. نظم کلمه و مفهوم گرامری ممکن است در زبان مادری شما و زبان انگلیسی متفاوت باشد. پس به همین دلیل سعی کنید ترجمه تحت اللفظی نداشته باشید، چون امکان بروز اشتباه به وجود می آید و اگر کسی برای گوشزد کردن و درست کردن اشتباهات شما در دسترس نباشد، همین طور آموختن به روش غلط را ادامه می دهید.

4- تمرین و ممارست

تمرین کردن مستمر گرامر ابزاری جادویی برای مبدل شدن به سخنرانی متبحر در زبان انگلیسی است. با این حال باید مطمئن شوید که به روشی صحیح تمرین می کنید.

0 پاسخ‌ها

ارسال یک پاسخ

می‌خواهید در گفتگو‌ها شرکت کنید؟
راهنمایی رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *