دوره تربیت مدرس

آموزش زبان انگلیسی در رشت

آموزش زبان انگلیسی در رشت

بهترین آموزشگاه زبان رشت (کلاس های خصوصی و گروهی)

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان رشت می گردید، یعنی به کیفیت آموزش اهمیت می دهید و به دنبال این هستید که به بهترین نحو ممکن زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و شاید در آزمون های آیلتس، تافل و جی آر ای یا سایر آزمون های زبان انگلیسی شرکت کنید.

آموزش زبان انگلیسی در رشت

بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست؟

پاسخ به این سوال کمی سخت است. دلیل سخت بودنش هم این است که چیزی که یک آموزشگاه را «بهترین» می کند فقط نام، شهرت و تعداد دانشجوهای آن آموزشگاه نیست. بسیاری از آموزشگاه های زبان معروف رشت بعد از مدتی که به شهرت می رسند، سعی می کنند درآمد خودشان را بیشتر کنند و متاسفانه اقداماتی که برای رسیدن به این درآمد بیشتر می کنند منجر به افت شدید کیفیت آموزشی آنها می شود. به عنوان مثال، خیلی از این آموزشگاه ها از مدرس های بی تجربه برای سطوح پیشرفته و آیلتس و تافل و جی آر ای استفاده می کنند و این باعث می شود دانشجو هایی که فقط به خاطر نام آموزشگاه در آنجا ثبت نام کرده بودند ضرر کنند.

این ضرر فقط مالی نیست. مهمترین چیزی که این سیستم آموزشی نا کارامد از زبان آموز ها می گیرد انگیزه و انرژی یادگیری است. اگر از یک دانشجو انگیزه یاد گیری را بگیرید، فرایند آموزش به کلی مختل می شود. حتما شما هم دیده اید که افراد زیادی سال ها در کلاس های زبان آموزشگاه های مختلفی شرکت کرده اند ولی هنوز نتوانسته اند به تسلطی که انتظار داشتند برسند و حتی خیلی از آنها از یادگیری کامل زبان انگلیسی نا امید شده اند. در اغلب موارد، مقصر خود دانشجو نیست، بلکه شیوه تدریس در کلاس بوده که باعث شده است این دانشجو انگیزه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را نداشته باشد.

پس باید چه کار کرد؟

حتماً شما هم دیده اید که در یک آموزشگاه دو کلاس از یک سطح برگزار می شود و یکی از این دو کلاس طرفدار های خیلی بیشتری دارد. دلیل این اتفاق این است که آموزشگاه به تنهایی نمی تواند کیفیت آموزش بالا را تضمین کند. به جای اینکه به دنبال بهترین آموزشگاه زبان رشت بگردید، توصیه میکنم به دنبال یک مدرس خوب باشید. خیلی وقت ها یک مدرس خوب در یک آموزشگاه نه چندان معروف می تواند بهتر از خیلی از مدرس های تمام آموزشگاه های معروف باشد. وقتی مدرس سر کلاس می آید، چیزی که بیشتر از هر چیزی روی کیفیت تدریس او تاثیر می گذارد خود آن مدرس است، نه آموزشگاه.  بنابراین منطقی ترین کار برای یک زبان آموز این است که یک یا چند جلسه در یک کلاس زبان شرکت کند و خودش کار مدرس را ببیند و اگر دوست داشت کلاس هایش را ادامه بدهد.

تیم مدیریتی دیپلما متشکل از اساتید برتر و با سابقه در زمینه زبان های روز دنیا می باشد.

0 پاسخ‌ها

ارسال یک پاسخ

می‌خواهید در گفتگو‌ها شرکت کنید؟
راهنمایی رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *