زمان لازم برای یادگیری زبان جدید

زمان لازم برای یادگیری زبان جدید

یادگیری زبان خارجی مثل: انگلیسی ، آلمانی ، ایتالیایی و… می‌تواند کمی مشکل باشد،این طبیعی ست.اما اهمیتی ندارد زبان مادری شما چیست و اگر یادگیری زبان جدید در ابتدا برای شما دشوار به نظر رسید، ناامید نشوید. برای یادگیری زبان جدید، چند نکته ای را در زیر بیان کردیم که خالی از لطف نیست.

مدت زمان ثابت و از پیش تعیین شده‌ای برای موفقیت در یادگیری زبان وجود ندارد، با این حال آنچه اهمیت دارد ثابت‌قدم بودن است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که زبان جدید موردنظرتان را به خوبی صحبت می‌کنید.
این اتفاق فقط در فیلم‌ها می‌افتد. اگر گام به گام پیش روید، به سرعت نتایج را به چشم خواهید دید.

زمان لازم برای یادگیری زبان جدید
متد آموزشی مرکز زبان دیپلما برای زبان آلمانی استفاده از کتاب STARTEN WIR!

زمان لازم برای یادگیری یک زبان جدید به فاکتورهای بسیاری مانند تجارب قبلی و قرار گرفتن در معرض آن زبان، سرسختی، میزان فعالیت در پروسه یادگیری، انگیزه و غیره بستگی دارد.
با این وجود، اگر به مدت سه تا شش ماه، هر روز تمرین کنید، احتمالا خواهید توانست با یک دوست درباره‌ی اتفاقات روزانه به زبان جدید صحبت کنید و کارهایی مانند کافه رفتن و سفارش دادن را انجام دهید.

برخی از افراد بیش از دیگران با مشکل روبه‌رو می‌شود و به زمان بیشتری برای رسیدن به این سطح نیاز دارند اما این اتفاق بیشتر به دلیل عدم تلاش و تمرین روزانه است.
اگر بخواهید زبان جدیدتان را روان صحبت کنید، ممکن است به چندین سال تمرین نیاز داشته باشید،مشکلی نیست.ما فقط باید کار را شروع کنیم و به هدفمان برسیم.

0 پاسخ‌ها

ارسال یک پاسخ

می‌خواهید در گفتگو‌ها شرکت کنید؟
راهنمایی رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *