پرچم فرانسه و عبارت فرانسوی Bonjour

نکات مهم در یادگیری زبان فرانسوی

نکات مهم در یادگیری زبان فرانسوی

یادگیری زبان فرانسوی ، درست مثل هر زبان دیگری نیاز به حافظه زیاد دارد ، و اغلب بزرگسالان از بیشتر حافظه خودشان استفاده نمی کنند.

بهتر است در ابتدای امر یادگیری زبان فرانسه با ساختار آن به طور کامل آشنا شوید و بدانید که افعال و اسامی چه تفاوت هایی را با یکدیگر دارند. این مساله بسیار مهم است و باید حتما توجه زیادی نسبت به آن داشته باشید تا بتوانید اصول یادگیری این زبان اروپایی را به خوبی رعایت کنید. زمانی که گرامر مربوط به هر زبانی را به خوبی بلد باشید می توانید آن زبان را نیز بهتر و دقیق تر بیاموزید. بهتر است از ابتدای کار تلفظ صحیحی حروف الفبای فرانسه را بیاموزید تا بتوانید آن ها را درست و سرجای خود به کار ببرید.

آشنایی کامل با ساختار زبان فرانسه :

زمانی که توانستید اصول اولیه زبان فرانسه را بیاموزید حالا نوبت به آن می رسد که متونی که به این زبان است را خوانده و یا آن ها را به زبان فرانسوی بنویسید. این کار کمک می کند تا با ساختاری که برای این زبان وجود دارد آشنایی بهتری داشته باشید و بتوانید آن را سریعتر بیاموزید. به این ترتیب به صورت خودکار از کلمات استفاده خواهید کرد و می توانید آن ها را سریعتر به خاطر سپرده و هر روز با خود تکرار کنید.

برای کودکان کتاب های آموزشی بسیاری وجود دارد که به زبان فرانسه می باشد. می توایند از این کتاب ها نیز استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که کمک می کند تا سریعتر زبان فرانسه را بیاموزید این است که به دنبال متون و موضوعاتی بروید که که به زبان فرانسه هستند و نیبت به آن ها علاقه زیادی دارید. زمانی که این مطالب را بخوانید می توانید در خصوص آن ها نظر داده و کلیه نظرات خود را نیز به زبان فرانسه بنویسید. این کار در یادگیری سریع شما کمک بسیاری خواهد کرد.

گوش دادن به مطالب و برنامه هایی که به زبان فرانسوی بیان می شود:

برای اینکه بتوانید بهتر با تلفظ کلمات و عبارات فرانسوی آشنا شوید بهتر است اخبار و فایل های صوتی و فیلم و سریال هایی که به این زبان است را تماشا کنید و به لغاتی که به کار برده می شود به دقت گوش کنید. گوش دادن به برنامه هایی که به زبان فرانسه است در یادگیری این زبان کمک بسیاری به شما خواهد کرد و می توایند با سرعت بیشتری این زبان را بیاموزید. پس از اینکه تمام این کارها را انجام دادید حالا نوبت به آن می رسد که به این زبان صحبت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *